Terms of Service | WORRYLA

Μέρος Α | Γενικοί Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Worryla | Ισχύουν για όλες τις υπηρεσίες

Η παρούσα συμφωνία επιβεβαιώνει ότι ο πελάτης έχει τη νομική ικανότητα να συνάψει σύμβαση παροχής υπηρεσιών. Εάν ο πελάτης βρίσκεται υπό νομική προστασία (π.χ. κηδεμονία), απαιτείται η προηγούμενη συγκατάθεση του κηδεμόνα. Οι πελάτες πρέπει να ενημερώνουν την Εταιρεία για οποιαδήποτε αλλαγή που θα μπορούσε να επηρεάσει την ισχύ της σύμβασης για την παροχή υπηρεσιών.

Όταν οι πελάτες ζητούν μια υπηρεσία online μέσω ενός εντύπου αίτησης ή προκράτησης, το επόμενο βήμα είναι ένας Σύμβουλος Πελατών να επισκεφθεί τον πελάτη στο σπίτι του, προκειμένου να καθορίσει την υπηρεσία που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του πελάτη.

Οι υπηρεσίες είναι διαθέσιμες από Δευτέρα έως Σάββατο. Ελάχιστη διάρκεια: 4 ώρες για μεμονωμένες υπηρεσίες μετά από συνεννόηση με τον Σύμβουλο Πελατών μας και 2 (δύο) ώρες για τακτικές υπηρεσίες. Οι υπηρεσίες μπορούν να παρασχεθούν τις Κυριακές ή τη νύχτα κατόπιν προηγούμενης συμφωνίας και με επιπλέον χρέωση. Σύμφωνα με την ελληνική εργατική νομοθεσία. Στη συνέχεια, ο Σύμβουλος Πελατών επιστρέφει στα γραφεία της εταιρείας, προετοιμάζει και αποστέλλει την προσφορά στον πελάτη, για αποδοχή και πληρωμή της από τον πελάτη. Όλες οι προσφορές είναι έγκυρες και πρέπει να πληρωθούν όπως συμφωνήθηκε κατά τη συζήτηση με τον Σύμβουλο Πελατών για να έχουν ισχύ. Οι προσφορές που αποστέλλονται από τον Σύμβουλο Πελατών μετά την αρχική επίσκεψη είναι έγκυρες και πρέπει να γίνουν αποδεκτές και να πληρωθούν εντός 48 ωρών από την αποστολή τους στον πελάτη, αλλιώς παύουν να είναι δεσμευτικές για την Εταιρεία. Οι προσφορές είναι δεσμευτικές και έχουν ισχύ συμβολαίου μόλις γίνουν αποδεκτές και πληρωθούν. Οι προσφορές μπορούν να υπογραφούν ψηφιακά και ηλεκτρονικά. Οι πελάτες είναι υπεύθυνοι για τη διατήρηση ενός αντιγράφου, ενημερώνοντας την εταιρεία για τυχόν απαιτούμενες αλλαγές.

Οι τιμές περιλαμβάνουν φόρους και υπόκεινται σε αλλαγές σύμφωνα με τη νομοθεσία. Η εταιρεία μπορεί να αναθεωρήσει τους όρους, τις τιμές ή το εύρος των υπηρεσιών με προειδοποίηση ενός μήνα. Η συνεχιζόμενη χρήση των υπηρεσιών συνιστά αποδοχή. Οι πελάτες που δεν συμφωνούν μπορούν να ακυρώσουν τη σύμβαση αναλόγως. Οι πελάτες θα ενημερώνονται τουλάχιστον ένα μήνα νωρίτερα για τυχόν αλλαγές στις τιμές. Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν το κόστος για προϊόντα καθαρισμού, υλικά και ειδικές απαιτήσεις όπως στάθμευση, διόδια. Αυτά χρεώνονται ξεχωριστά με βάση την πραγματική χρήση, εάν και όταν προκύψει.

Οι παρεχόμενες υπηρεσίες παρακολουθούνται χρησιμοποιώντας τα εργαλεία απομακρυσμένης παρακολούθησης της εταιρείας ή τα συστήματα χειροκίνητης αναφοράς. Οι πελάτες αποδέχονται τους μηχανισμούς παρακολούθησης του πραγματικού χρόνου της εταιρείας για την ακρίβεια της τιμολόγησης. Οι υπηρεσίες τιμολογούνται με βάση τον πραγματικό χρόνο. Οποιαδήποτε μισή ώρα που έχει ξεκινήσει τιμολογείται.

Όλοι οι υπάλληλοι της Worryla έχουν άμεση πρόσβαση στη Γραμμή Υποστήριξης για βοήθεια στην εργασία τους. Έχουν οδηγίες να καλούν τη Γραμμή Υποστήριξης σε περίπτωση αμφιβολίας, απόκλισης από το πεδίο των υπηρεσιών ή την ευθύνη της , σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ή απρόβλεπτης κατάστασης, καθώς και εάν απαιτούνται πρόσθετες υπηρεσίες ή χρόνος παροχής υπηρεσιών. Η Worryla θα προσπαθεί πάντα να ανταποκριθεί στις ανάγκες του πελάτη.

Τα τιμολόγια αποστέλλονται συνήθως μέσω email. Η αρχική πληρωμή, με βάση την προσφορά, πρέπει να καταβληθεί εντός 48 ωρών από την αποστολή της προσφοράς. Οι πληρωμές για επαναλαμβανόμενες υπηρεσίες που έχουν κρατηθεί πρέπει να γίνονται τουλάχιστον 2 εργάσιμες ημέρες πριν από την παροχή της υπηρεσίας. Η τυπική μέθοδος πληρωμής μας είναι η πιστωτική κάρτα.

Οι καθυστερημένες πληρωμές ενδέχεται να οδηγήσουν σε κυρώσεις, αναστολή της υπηρεσίας ή καταγγελία της σύμβασης. Ο πελάτης ενημερώνεται εκ των προτέρων μέσω email με χειροκίνητες υπενθυμίσεις εάν η πληρωμή δεν έχει πραγματοποιηθεί ή δεν έχει ολοκληρωθεί.

Η μη πληρωμή θα θέσει τις υπηρεσίες σε αναμονή. Οι επαναλαμβανόμενες μη πληρωμές μπορεί να οδηγήσουν σε ακύρωση της σύμβασης με 8 ειδοποιήσεις.

Οι πελάτες μπορούν να επαναπρογραμματίσουν μια υπηρεσία ανά πάσα στιγμή μέσω τηλεφώνου, διαδικτύου ή email, 48 ώρες πριν από την επόμενη υπηρεσία. Η παράλειψη των προθεσμιών μπορεί να οδηγήσει σε πλήρη χρέωση. Η εταιρεία μπορεί να ακυρώσει την υπηρεσία ή να την θέσει σε αναστολή, σε περιπτώσεις επαναλαμβανόμενης μη συμμόρφωσης ή αδυναμίας παροχής της υπηρεσίας.

Οι πελάτες είναι υπεύθυνοι για ακυρώσεις ή αποτυχίες υπηρεσιών που προκύπτουν από έλλειψη πρόσβασης, μη ασφαλείς συνθήκες ή άλλα εμπόδια. Σε τέτοιες περιπτώσεις, η υπηρεσία μπορεί να χρεωθεί, εκτός αν πρόκειται για ανωτέρα βία.

Οι πελάτες δεν πρέπει να δίνουν δώρα, φιλοδωρήματα ή πληρεξούσια στο προσωπικό μας. Ο πελάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για οποιαδήποτε αντικείμενα, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, κοσμημάτων, μετρητών και άλλων μέσων πληρωμής, σε θέση που δεν είναι προσβάσιμη στο προσωπικό. Ο πελάτης πρέπει επίσης να υποδείξει σαφώς τι δεν επιθυμεί να καθαρίσει, να αγγίξει ή να χειριστεί το προσωπικό. Αυτό μπορεί να είναι αντικείμενα μεγάλης αξίας, από άποψη τιμής ή συναισθηματικής αξίας για τον πελάτη. Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια, κλοπή ή ζημιά σε τέτοια αντικείμενα. Τα εργαλεία, τα προϊόντα καθαρισμού, η ηλεκτρική ενέργεια και η χρήση νερού είναι ευθύνη και κόστος του πελάτη. Ο μη ασφαλής εξοπλισμός ή οι μη ασφαλείς συνθήκες ενδέχεται να οδηγήσουν σε αναστολή της υπηρεσίας.

Οι πελάτες δεν μπορούν να προσλάβουν ή να προσκαλέσουν άμεσα προσωπικό της Εταιρείας κατά τη διάρκεια της σύμβασης και για τρεις μήνες μετά τη λήξη της υπηρεσίας ή την τελευταία ημερομηνία παροχής υπηρεσιών από την Εταιρεία, χωρίς άδεια της Εταιρείας. Η πρόσληψη προσωπικού της Εταιρείας χωρίς τις κατάλληλες δηλώσεις αποτελεί παράνομη πράξη.

Τα προσωπικά δεδομένα υποβάλλονται σε επεξεργασία σύμφωνα με τον ΓΚΠΔ και χρησιμοποιούνται για τη διαχείριση των υπηρεσιών, τη χρέωση και τις επικοινωνίες. Οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα τους ή να τα διορθώσουν και έχουν το δικαίωμα να αντιταχθούν στη χρήση τους. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι διαθέσιμη στο 210 700 2000 για οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή απορίες.

Ο πελάτης δηλώνει ότι όλα τα συστήματα βιντεοεπιτήρησης εντός των εγκαταστάσεων έχουν γνωστοποιηθεί στην εταιρεία. Ο πελάτης θα ενημερώσει εγγράφως την εταιρεία πριν από την πρώτη υπηρεσία του παρόντος τύπου και θα αναφέρει τη θέση των συσκευών εγγραφής (π.χ. CCTV, κάμερες παρακολούθησης). Η εταιρεία θα ενημερώσει τους υπαλλήλους αναλόγως. Η μη γνωστοποίηση μπορεί να θεωρηθεί παραβίαση της σύμβασης παροχής υπηρεσιών.

Πρόσθετες νομικές και κανονιστικές ρήτρες

Δικαιοδοσία: Η παρούσα σύμβαση διέπεται από το ελληνικό δίκαιο. Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει από ή σε σχέση με την παρούσα σύμβαση θα υπάγεται στην αποκλειστική δικαιοδοσία των δικαστηρίων της Αθήνας, Ελλάδας.

Προστασία δεδομένων: Τα προσωπικά δεδομένα τυγχάνουν επεξεργασίας σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) και την ισχύουσα ελληνική νομοθεσία. Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να έχουν πρόσβαση, να διορθώνουν ή να διαγράφουν τα προσωπικά τους δεδομένα ανά πάσα στιγμή.

Διαχείριση κλειδιών: Εάν οι πελάτες παρέχουν κλειδιά ή κωδικούς πρόσβασης, αυτά διαχειρίζονται μόνο με εξατομικευμένο και πιστοποιημένο τρόπο. Οι πελάτες αναγνωρίζουν την ανάγκη για υπεύθυνη φύλαξη και μεταβίβαση κλειδιών, ειδικά σε περιπτώσεις ανακατανομής υπηρεσιών. Σε τέτοιες περιπτώσεις, ο πελάτης πρέπει να υπογράψει ένα ειδικό έγγραφο.

Ανωτέρα βία για την εταιρεία: Η εταιρεία δεν ευθύνεται για τη μη παροχή υπηρεσιών λόγω γεγονότων που εκφεύγουν του ελέγχου της, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, φυσικών καταστροφών, απεργιών, διακοπών ρεύματος, ατυχημάτων ή πανδημιών.

Ρήτρα τροποποίησης: Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ενημερώνει τους παρόντες όρους με εύλογη προειδοποίηση. Οι πελάτες θα ενημερώνονται γραπτώς για τυχόν τέτοιες ενημερώσεις και θα συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες ως αποδοχή των όρων.

Μέρος Β | Ειδικοί όροι Worryla | Ανά τύπο υπηρεσίας

1. 1. Φροντίδα παιδιών

Για λόγους ασφάλειας και λειτουργικής αποτελεσματικότητας, παρακαλούμε τους πελάτες να προετοιμάσουν τον χώρο όπου θα πραγματοποιηθεί η φροντίδα (π.χ. καθαρίζοντας τον χώρο, απομακρύνοντας επικίνδυνα αντικείμενα, παρέχοντας αριθμούς επικοινωνίας). Αυτό συμβάλλει στην ομαλή και ασφαλή παροχή φροντίδας.

Κατά τη διαδικασία ένταξης, η ομάδα μας και οι σύμβουλοι πελατών συνεργάζονται στενά με τους γονείς ή τους κηδεμόνες για να αξιολογήσουν τις συγκεκριμένες ανάγκες του παιδιού και του νοικοκυριού. Αυτό εξασφαλίζει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα υπηρεσιών, που περιλαμβάνει λεπτομέρειες όπως αλλεργίες, ρουτίνες και συγκεκριμένα πράγματα που πρέπει και δεν πρέπει να γίνονται. Το πρόγραμμα φροντίδας μπορεί να αναθεωρείται περιοδικά για να αντανακλά τις αλλαγές στις ανάγκες της οικογένειας ή την ανάπτυξη του παιδιού.

Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την παροχή όλων των προϊόντων φροντίδας παιδιών, συγκεκριμένων τροφών, βρεφικών γαλάτων κ.λπ.

Οι υπηρεσίες φροντίδας παιδιών έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την ευελιξία, ώστε να καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα οικογενειακών προγραμμάτων και προτιμήσεων. Κατόπιν αιτήματος, διατίθενται υπηρεσίες το βράδυ ή τα σαββατοκύριακα, επιτρέποντας στις οικογένειες να βασίζονται στην υποστήριξή μας πέραν των κανονικών ωρών εργασίας. Αυτές οι επιλογές συμφωνούνται εκ των προτέρων και ενδέχεται να συνεπάγονται επιπλέον χρεώσεις βάσει της εργατικής νομοθεσίας.

Το προσωπικό μας δεν χορηγεί φάρμακα, κάτι που αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του πελάτη, των μελών της οικογένειάς του ή ενός εξουσιοδοτημένου επαγγελματία υγείας. Εάν συμφωνηθεί, το προσωπικό μας πρέπει να υπενθυμίζει προφορικά τη λήψη των φαρμάκων στις προγραμματισμένες ώρες, με βάση τις γραπτές οδηγίες του πελάτη ή του εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου του. Η εταιρεία μας και το προσωπικό μας δεν θα φέρουν καμία ευθύνη για τις συνέπειες που μπορεί να προκύψουν από τη μη λήψη φαρμάκων, την εσφαλμένη δοσολογία ή οποιοδήποτε άλλο ζήτημα σχετικό με τη φαρμακευτική αγωγή του πελάτη.

Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση και η χρήση πισίνας υπό την επίβλεψη, την παρακολούθηση και την ευθύνη της Worryerla. Οι υπάλληλοί μας δεν είναι εκπαιδευμένοι ναυαγοσώστες, δεν απαιτείται να γνωρίζουν κολύμπι και δεν απαιτείται να μπορούν να εισέρχονται σε πισίνα.

Αργίες: οι υπηρεσίες συνεχίζονται εκτός αν ακυρωθούν ή αναπρογραμματιστούν 48 ώρες νωρίτερα. Ισχύουν επιπλέον χρεώσεις, σύμφωνα με την ελληνική εργατική νομοθεσία.

Κατά την πρώτη επίσκεψη του φροντιστή για την παροχή της υπηρεσίας, οι γονείς, οι συγγενείς ή οι εκπρόσωποι πρέπει να είναι παρόντες στο σπίτι για μία ώρα μαζί με το παιδί τους και τον φροντιστή.

Πρόσβαση: Ο φροντιστής πρέπει να έχει πρόσβαση στο σπίτι. Εάν τα κλειδιά δεν παραδοθούν επίσημα, ο πελάτης πρέπει να είναι παρών στην αρχή. Εάν τα κλειδιά βρίσκονται στον κλειδαρά, πρέπει να υπογραφεί το κατάλληλο έντυπο.

Τα κατοικίδια και τα παιδιά που δεν αναφέρονται στην προσφορά υπηρεσιών δεν επιβλέπονται.

Ζώα: η παρουσία ενός ή περισσότερων ζώων πρέπει να αναφέρεται σαφώς και ο πελάτης πρέπει να έχει τη δυνατότητα να απομονώσει το ζώο κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας μας, εάν το ζητήσει ο φροντιστής μας (αλλεργίες ή δυσφορία με τα ζώα).

Αντικατάσταση: Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας του καθορισμένου φροντιστή, θα κανονιστεί η αντικατάστασή του από άλλο εξειδικευμένο φροντιστή. Η εταιρεία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις που δεν εμπίπτουν στον έλεγχό της. Ο πελάτης θα ενημερώνεται για οποιαδήποτε αλλαγή ή αντικατάσταση.

Σε περιπτώσεις συνδυασμού υπηρεσιών φροντίδας στο σπίτι και φροντίδας παιδιών, προτεραιότητα έχει η φροντίδα των παιδιών.

Η υπηρεσία έχει σχεδιαστεί για 2 (δύο) παιδιά ανά φροντιστή. Εάν υπάρχουν παιδιά, αυτό πρέπει να συζητηθεί. Η υπηρεσία καθορίζεται και συζητείται κατά την έναρξη της συνεργασίας και την αρχική επίσκεψη του συμβούλου πελατών. Οι πελάτες πρέπει να ενημερώνουν την εταιρεία για οποιαδήποτε αλλαγή.

Οι πελάτες πρέπει να παρέχουν ένα ασφαλές εργασιακό περιβάλλον και συνθήκες (π.χ. περιφράξεις πισίνας), να διασφαλίζουν ότι κάποιος είναι παρών στο τέλος της υπηρεσίας και να παρέχουν χώρο για νυχτερινή φροντίδα. Οι φροντιστές μπορούν να συνοδεύουν τα παιδιά κατά τη διάρκεια των γευμάτων ή της μεταφοράς, εάν πληρούνται όλες οι νομικές προϋποθέσεις.

Η καταγγελία της σύμβασης μπορεί να συμβεί λόγω επαναλαμβανόμενων παραβιάσεων των κανόνων ή καταστάσεων υγείας που υπερβαίνουν τις δυνατότητες της υπηρεσίας.

Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημίες που προκύπτουν από ελαττώματα στον εξοπλισμό που παρέχεται από τον πελάτη.

Εάν ένας υπάλληλος της εταιρείας μας χρησιμοποιεί το προσωπικό όχημα του πελάτη κατά την παροχή των υπηρεσιών:

• Ο πελάτης αναγνωρίζει και δεμεύεται ρητά ότι παρέχει, με δικά του έξοδα, μια ολοκληρωμένη ασφαλιστική πολιτική που καλύπτει όλες τις ευθύνες, συμπεριλαμβανομένων των υλικών ζημιών, των σωματικών βλαβών και της προστασίας του οδηγού, που σχετίζονται με τη χρήση αυτή.

• Ο πελάτης πρέπει να διασφαλίσει και δεσμεύεται ρητά ότι το όχημα βρίσκεται σε άριστη κατάσταση λειτουργίας και συμμορφώνεται πλήρως με τους ισχύοντες κανονισμούς συντήρησης, ασφάλειας και περιβάλλοντος.

•  Όλα τα έξοδα που προκύπτουν για τον υπάλληλό μας κατά τη χρήση του οχήματος του πελάτη κατά την παροχή των υπηρεσιών — συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, των εξόδων ασφάλισης, καυσίμων, στάθμευσης και διοδίων — βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

2. 2. Φροντίδα στο σπίτι

Κατά τη διαδικασία ένταξης, η ομάδα μας και οι σύμβουλοι πελατών συνεργάζονται στενά με τους πελάτες για να αξιολογήσουν τις συγκεκριμένες ανάγκες του νοικοκυριού. Αυτό εξασφαλίζει ένα εξατομικευμένο σχέδιο και διαδικασίες, ρουτίνες και συγκεκριμένα πράγματα που πρέπει και δεν πρέπει να γίνονται. Το σχέδιο μπορεί να αναθεωρείται περιοδικά για να αντανακλά τις αλλαγές στο νοικοκυριό.

Κατά την πρώτη επίσκεψη του φροντιστή για την παροχή της υπηρεσίας φροντίδας στο σπίτι, ο κάτοικος του σπιτιού ή οι εκπρόσωποί του πρέπει να είναι παρόντες στο σπίτι για 30 λεπτά έως μία ώρα, προκειμένου να δώσουν τις βασικές πληροφορίες για την ορθή παροχή των υπηρεσιών.

Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την παροχή όλων των προϊόντων καθαρισμού, υλικών, εργαλείων και μηχανημάτων (π.χ. ηλεκτρική σκούπα, σκούπα κ.λπ.).

Ο υπάλληλος της Worryla μπορεί και πρέπει να χρησιμοποιεί μόνο προϊόντα καθαρισμού με βιομηχανικό γραμμωτό κώδικα αναγνώρισης και μόνο προϊόντα καθαρισμού που διατίθενται στα σούπερ μάρκετ. Δεν θα γίνονται δεκτά χειροποίητα προϊόντα από τον πελάτη για την εκτέλεση των εργασιών καθαρισμού.

Αργίες: οι υπηρεσίες συνεχίζονται ή ακυρώνονται, εκτός εάν επαναπρογραμματιστούν 48 ώρες νωρίτερα. Για υπηρεσίες σε αργίες ισχύουν επιπλέον χρεώσεις, σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία.

Πρέπει να παρέχεται πρόσβαση στο σπίτι; Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την πρόσβαση και την ασφάλεια. Ο φροντιστής δεν επιβλέπει παιδιά ή ζώα.

Ζώα: το ή τα ζώα που είναι παρόντα πρέπει να είναι καλά εκπαιδευμένα και ο πελάτης πρέπει να έχει τη δυνατότητα να τα απομονώσει κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας μας, εάν το απαιτήσει ο φροντιστής μας (αλλεργίες ή καταμέτρηση ζώων).

Οι πελάτες συμφωνούν και διατηρούν ένα ασφαλές και υγιεινό περιβάλλον και συνθήκες εργασίας. Οποιαδήποτε ανησυχία σχετικά με την ασφάλεια μπορεί να οδηγήσει σε προσωρινή αναστολή της υπηρεσίας μέχρι να επιλυθεί.

Αντικατάσταση: Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας ενός φροντιστή, θα κανονιστεί η αντικατάστασή του από άλλο εξειδικευμένο φροντιστή. Η εταιρεία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις που δεν εμπίπτουν στον έλεγχό της. Ο πελάτης θα ενημερώνεται για οποιαδήποτε αλλαγή ή αντικατάσταση.

Πρόσβαση: Ο φροντιστής πρέπει να έχει πρόσβαση στο σπίτι. Εάν τα κλειδιά δεν παραδοθούν επίσημα, ο πελάτης πρέπει να είναι παρών στην αρχή. Εάν τα κλειδιά παραδοθούν στον οδηγό, πρέπει να υπογραφεί το κατάλληλο έντυπο.

Σε περιπτώσεις κοινής παροχής υπηρεσιών φροντίδας στο σπίτι και φροντίδας παιδιών, με δύο υπαλλήλους της Worryla στο σπίτι του πελάτη, προτεραιότητα έχει η φροντίδα των παιδιών.

Σε περίπτωση που παρέχονται αποκλειστικά υπηρεσίες φροντίδας του σπιτιού,  τυχόν παιδιά δεν μπορούν να μείνουν μόνα τους, χωρίς επίβλεψη ενηλίκου, στο σπίτι του πελάτη, υπό τη δήθεν και μη παρεχόμενη επίβλεψη, παρακολούθηση και ευθύνη του υπαλλήλου της Worryla (εργαζόμενου στο σπίτι ή στον κήπο).

Η καταγγελία μπορεί να συμβεί λόγω επαναλαμβανόμενων παραβιάσεων των κανόνων ή καταστάσεων υγείας που υπερβαίνουν την ικανότητα παροχής υπηρεσιών.

Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημίες που προκύπτουν από ελαττώματα στον εξοπλισμό που παρέχεται από τον πελάτη.

Εάν ένας υπάλληλος της εταιρείας μας χρησιμοποιεί το προσωπικό όχημα του πελάτη κατά την παροχή των υπηρεσιών:

• Ο πελάτης αναγνωρίζει και δεμεύεται ρητά ότι παρέχει, με δικά του έξοδα, μια ολοκληρωμένη ασφαλιστική πολιτική που καλύπτει όλες τις ευθύνες, συμπεριλαμβανομένων των υλικών ζημιών, των σωματικών βλαβών και της προστασίας του οδηγού, που σχετίζονται με τη χρήση αυτή.

• Ο πελάτης πρέπει να διασφαλίσει και δεσμεύεται ρητά ότι το όχημα βρίσκεται σε άριστη κατάσταση λειτουργίας και συμμορφώνεται πλήρως με τους κανονισμούς συντήρησης, ασφάλειας και περιβάλλοντος.

• Όλα τα έξοδα που προκύπτουν για τον υπάλληλό μας κατά τη χρήση του οχήματος του πελάτη κατά την παροχή των υπηρεσιών - αλλά δεν περιορίζονται σε ασφάλιση, καύσιμα, τέλη στάθμευσης και διόδια - θα βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

3. 3. Φροντίδα ηλικιωμένων

Ο σεβασμός της αξιοπρέπειας, της ιδιωτικής ζωής και της αυτονομίας είναι θεμελιώδης. Παρόλο που παρέχεται βοήθεια σε πολλούς τομείς της καθημερινής ζωής, καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την ανεξαρτησία και την προσωπική επιλογή του πελάτη.

Οι πελάτες, οι συγγενείς ή οι εκπρόσωποί τους καλούνται να κοινοποιήσουν τυχόν εκ των προτέρων οδηγίες, πρωτόκολλα ιατρικής έκτακτης ανάγκης ή άτομα επικοινωνίας που συντονίζουν τη φροντίδα σε απρόβλεπτες καταστάσεις.

Εκτός από τη φυσική βοήθεια (π.χ. βοήθεια στην κινητικότητα, ελαφριά οικιακή υποστήριξη), η ομάδα μας είναι προσεκτική στην συναισθηματική και ψυχολογική ευημερία του ηλικιωμένου πελάτη. Ενθαρρύνουμε την τακτική αλληλεπίδραση με την οικογένεια και την ανοιχτή επικοινωνία για τη δημιουργία ενός υποστηρικτικού περιβάλλοντος. Οι υπάλληλοι είναι εκπαιδευμένοι να προσφέρουν υποστήριξη με συμπόνια και επαγγελματισμό.

Ελαφριά διοικητική βοήθεια (π.χ. ταξινόμηση αλληλογραφίας, βοήθεια με απλές τηλεφωνικές κλήσεις) είναι διαθέσιμη κατόπιν αιτήματος. Ωστόσο, σε καμία περίπτωση δεν ενεργούμε ως νομικοί ή οικονομικοί εκπρόσωποι του πελάτη.

Ενθαρρύνουμε τους πελάτες να συμμετέχουν στη διαμόρφωση του σχεδίου παροχής υπηρεσιών τους με τους Συμβούλους Πελατών, ιδίως όταν προγραμματίζονται τακτικές εβδομαδιαίες επισκέψεις. Αυτό βοηθά στη διασφάλιση σαφήνειας στις προσδοκίες και σταθερότητας στις καθημερινές ρουτίνες. Τροποποιήσεις μπορούν να συζητηθούν ανά πάσα στιγμή με την Ομάδα Συμβούλων Πελατών μας.

Κατά τη διαδικασία ένταξης, η ομάδα μας και οι σύμβουλοι πελατών συνεργάζονται στενά με τον πελάτη και την οικογένεια ή τους κηδεμόνες του για να αξιολογήσουν τις συγκεκριμένες ανάγκες του πελάτη και του νοικοκυριού. Αυτό εξασφαλίζει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα υπηρεσιών, που περιλαμβάνει λεπτομέρειες όπως αλλεργίες, ρουτίνες και συγκεκριμένα πράγματα που πρέπει και δεν πρέπει να γίνονται. Το πρόγραμμα φροντίδας μπορεί να αναθεωρείται περιοδικά ανάλογα με τις αλλαγές στις ανάγκες του πελάτη.

Η υπηρεσία αυτή εστιάζει ιδιαίτερα στην προσοχή στην ασφάλεια, την υγεία και την αυτονομία του πελάτη. Οι υπηρεσίες καθορίζονται κατά την πρώτη επίσκεψη του συμβούλου πελατών και μπορούν να αναθεωρηθούν ανά πάσα στιγμή.

Οι πελάτες πρέπει να ενημερώνουν τον φροντιστή για τυχόν απαιτήσεις φροντίδας ή διοικητικές αλλαγές, να ορίζουν ένα άτομο υποστήριξης και να διασφαλίζουν την ασφάλεια στο σπίτι.

Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την παροχή όλων των απαιτούμενων προϊόντων φροντίδας, ειδικών τροφίμων κ.λπ.

Η υποστήριξη περιλαμβάνει βασική προσωπική φροντίδα, υποστήριξη για τα γεύματα, διοικητική βοήθεια και ελαφρύ καθαρισμό. Τα κατοικίδια ζώα μπορούν να φροντιστούν εάν περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα και το επιτρέπουν οι συνθήκες.

Οι πελάτες και οι συγγενείς τους αναμένεται να συνεργάζονται για τη δημιουργία ενός ασφαλούς και σεβαστού περιβάλλοντος τόσο για τους φροντιστές όσο και για τον πελάτη.

Το προσωπικό μας δεν χορηγεί φάρμακα, κάτι που αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του πελάτη, των μελών της οικογένειάς του ή ενός εξουσιοδοτημένου επαγγελματία υγείας. Εάν συμφωνηθεί, το προσωπικό μας πρέπει να υπενθυμίζει προφορικά τη λήψη των φαρμάκων στις προγραμματισμένες ώρες, με βάση τις γραπτές οδηγίες του πελάτη ή του εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου του. Η εταιρεία μας και το προσωπικό μας δεν θα φέρουν καμία ευθύνη για τυχόν συνέπειες που προκύπτουν από τη μη λήψη φαρμάκων από τον πελάτη, την εσφαλμένη δοσολογία ή οποιαδήποτε άλλα ζητήματα σχετίζονται με τη φαρμακευτική αγωγή.

Οι πελάτες συμφωνούν και διατηρούν ένα ασφαλές και υγιεινό περιβάλλον και συνθήκες εργασίας. Οποιαδήποτε ανησυχία σχετικά με την ασφάλεια μπορεί να οδηγήσει σε προσωρινή αναστολή της υπηρεσίας μέχρι να επιλυθεί.

Οι πελάτες πρέπει να ενημερώνουν τον φροντιστή για οποιαδήποτε κατάσταση που σχετίζεται με την υγεία, την κινητικότητα ή τη συμπεριφορά και που θα μπορούσε να επηρεάσει την υπηρεσία. Αυτό επιτρέπει στον φροντιστή να προγραμματίσει την κατάλληλη υποστήριξη, ελαχιστοποιώντας τους κινδύνους.

Κατά την πρώτη επίσκεψη του φροντιστή για την παροχή της υπηρεσίας, οι συγγενείς ή οι εκπρόσωποι πρέπει να είναι παρόντες στο σπίτι για μία ώρα μαζί με τον πελάτη και τον φροντιστή. 

Αργίες: οι υπηρεσίες συνεχίζονται ή ακυρώνονται, εκτός εάν επαναπρογραμματιστούν 48 ώρες νωρίτερα. Για υπηρεσίες σε αργίες, ισχύουν επιπλέον χρεώσεις. Ο πελάτης μπορεί να επαναπρογραμματίσει ή να ακυρώσει την υπηρεσία ανά πάσα στιγμή μέσω τηλεφώνου, διαδικτύου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, 48 ώρες πριν από την επόμενη υπηρεσία.

Αντικατάσταση: Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας ενός φροντιστή, θα κανονιστεί η αντικατάστασή του από άλλο εξειδικευμένο φροντιστή. Η εταιρεία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις που δεν εμπίπτουν στον έλεγχό της. Ο πελάτης θα ενημερώνεται για οποιαδήποτε αλλαγή ή αντικατάσταση.

Πρόσβαση: Ο φροντιστής πρέπει να έχει πρόσβαση στο σπίτι. Εάν τα κλειδιά δεν παραδοθούν επίσημα, ο πελάτης πρέπει να είναι παρών κατά την έναρξη. Εάν τα κλειδιά παραδοθούν στον οδηγό, πρέπει να υπογραφεί το κατάλληλο έντυπο.

Παρουσία ζώων: Η παρουσία ενός ή περισσότερων ζώων πρέπει να δηλωθεί εκ των προτέρων και ο πελάτης θα έχει τη δυνατότητα να απομονώσει το ζώο κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας μας, εάν το ζητήσει ο φροντιστής μας.

Η καταγγελία της σύμβασης μπορεί να συμβεί λόγω επαναλαμβανόμενων παραβάσεων των κανόνων ή καταστάσεων υγείας που υπερβαίνουν τις δυνατότητες της υπηρεσίας.

Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημίες που προκύπτουν από ελαττώματα στον εξοπλισμό που παρέχεται από τον πελάτη.

Εάν ένας υπάλληλος της εταιρείας μας χρησιμοποιεί το προσωπικό όχημα του πελάτη κατά τη διάρκεια της παροχής των υπηρεσιών:

• Ο πελάτης αναγνωρίζει και δεμεύεται ρητά ότι παρέχει  με δικά του έξοδα, μια ολοκληρωμένη ασφαλιστική πολιτική που καλύπτει όλες τις ευθύνες, συμπεριλαμβανομένων των υλικών ζημιών, των σωματικών βλαβών και της προστασίας του οδηγού, που σχετίζονται με τη χρήση αυτή.

• Ο πελάτης πρέπει να διασφαλίσει και δεμεύεται ρητά ότι το όχημα βρίσκεται σε άριστη κατάσταση λειτουργίας και συμμορφώνεται πλήρως με τους κανονισμούς συντήρησης, ασφάλειας και περιβάλλοντος.

• Όλα τα έξοδα που προκύπτουν για τον υπάλληλό μας κατά τη χρήση του οχήματος του πελάτη κατά την παροχή των υπηρεσιών - χωρίς να περιορίζονται σε ασφάλιση, καύσιμα, τέλη στάθμευσης και διόδια - θα βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.